#1 2008-06-11 09:19:53

Przemyslavoo

Moderator

12309181
Zarejestrowany: 2008-06-10
Posty: 17

Wywiad: Saint

Kurier Polan:
Witaj jestem z Kuriera Polan.
Chciałbym abyś udzielił odpowiedzi na kilka pytań.
Co ty na to?

Oto pytania:
1. Jak dowiedziałeś się o Polanach?
2. Co sprawiło że jesteś tak dobrym graczem?
3. Co jest w grze najważniejsze według ciebie!
4. Czy było trudno dostać się do pierwszej dwódziestki?
5. Czy chciałbyś kogoś pozdrowić? (Przy Okazji!)

Pozdrawiamy: Kurier Polan

Saint:
1. Grałem na Plemionach, na Forum jakiś gracz podał link z pytaniem, czy ktoś w to gra. Wszedłem na link, zarejestrowałem się i już zostałem...
2. Co oznacza "dobrym"? Bo gram w gry online już od kilku lat i wiem, że nie ilość punktów oznacza, że ktoś jest dobrym graczem. To, że posiadam sporo wiosek, to zasługa innych graczy, którzy sąsiadowali ze mną i byli "upierdliwi"... Zadawali uciążliwe pytania, atakowali bez sensu - więc po prostu przejąłem ich wioski ;p Niestety, z racji administrowania Światem II nie mam zbyt wiele czasu na aktywną grę.
3. Najważniejsze w grze, to jak mi się wydaje - zabawa i przyjaźń. Nie ma sensu brać gry na poważnie. Znam wielu graczy, którzy zbyt poważnie podchodzą do gry - nastawiają budziki, żeby wysłać ataki w nocy... A drugi powód: poznałem kilku interesujących ludzi, z którymi utrzymuję kontakt. Nie poznałbym ich, gdyby nie gry online.
4. Nie tak znowu trudno... Jak pisałem, pomogli mi w tym inni gracze Jednak początki były trudne... kilka razy zaczynałem od nowa, przejęty przez innych graczy. W końcu trafiłem na dobrą lokalizację i plemię i... jakoś poszło.
5. Chciałbym pozdrowić mamę i tatę (za to, że jestem); żonę, synów, córkę, (że są); Compera (za dobrą robotę); moje Plemię (Armia Zjednoczenia Polan); Sprzymierzonych i Wrogów - jak również wszystkich graczy...
Saint.


Zadowolenie Się Czymkolwiek!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi